11 Aralık 2011 Pazar

Lazer Epilasyon Kliniği Seçme


Lazer Epilasyon Teknisyenler için Devlet Gereksinimleri

Lazer epilasyon, aslında tıbbi bir işlemdir ve bu devletin yasaları tarafından düzenlenir. Çoğu eyalet yasalarına geniş FDA yönergeleri izleyin, ancak her devlet kendi yaklaşımı vardır. Bu kontrol etmek için bir potansiyel olduğunu garanti etmek için gerekli demektir teknisyeni durum gereksinimlerini karşılar . (Sadece bu listede devletin web sitesi linki bulun ve üzerine tıklayın. Kendi arama özelliğini Yazma "lazer epilasyon", size ihtiyacınız olan bilgileri vermelidir.)

Devlet düzenlemeler üç geniş türleri içinde ayrılır. Her tür hekimin katılımı farklı düzeylerde açıklayan FDA tesis kurallar dayanmaktadır.
  • Denetleme:
    Bazı eyaletlerde, bir tıp doktoru gerçekleştirmek hatta doğrudan lazer işlemi denetlemek gerekmez. Doktor sitesinde mutlaka olmak zorunda değildir. Ancak, doktor, prosedür için kişisel sorumluluk almak zorundadır. Diğer bir deyişle, doktor, teknisyen yetkili olduğunu ve prosedür doğru olacağını size garanti eder. Sadece bu sınırlı denetim gerektiren Devletleri doktor sorumluluğu farklı şekillerde tanımlayabilirsiniz. Ya doktor ya da tıbbi olmayan profesyonel kliniğe sahip olabilir.

  • Doğrudan:
    Bazı eyaletlerde, bir tıp doktoru lazer yordamı gerçekleştirmek gerekmez. Ancak, doktor denetimi sağlaması gerekir. Bu doktorun yerinde ve herhangi bir komplikasyon doğması halinde tıbbi yardım sağlamak için kullanılabilir arasında olmalıdır anlamına gelir. Ya doktor ya da tıbbi olmayan profesyonel kliniğe sahip olabilir.

  • Sadece Doktor:
    Bazı eyaletler sadece bir tıp doktoru lazer cerrahisi yapmak için izin verecektir. Ancak, o zaman bile, bir doktor, tıbbi lazer faaliyet profesyonel lisanslı bir PA, RN, veya diğer izin onun takdirine kullanabilirsiniz. Ama o profesyonel, doktorun tıbbi lisans ve sigorta koruması altında işlemi gerçekleştirmeden. Bu devletler, tıbbi olmayan profesyonel kliniğe ait değil.

Lazer Teknisyeni Deneyimi

Teknisyen deneyimi başarılı bir lazer epilasyon deneyimi için anahtar. Orada herhangi bir okul ya da lazer epilasyon teknisyenleri için herhangi bir standart bir test değildir, bu nedenle kimlik bilgileri her zaman en iyi ölçütü beceri vermeyecektir. Ama çok yetenekli lazer uzmanları orada! hile doğru soruları soruyor .
Bir seçim yapmadan önce bir kaç teknisyen değerlendirmek için emin olun. Bulmak her teknisyenler, lazer eğitim, ne kadar süre tedaviler performans, birçok tedavi nasıl yaptıkları ve lazer kullandık aldı. Ayrıca teknisyen sürekli eğitim hakkında bilgi almak gerekir. Aktif lazer ya da tıbbi toplumlar dahil olup olmadığını sorun ya da sürekli eğitim katılmak. Teknisyen uzmanlık için bir fikir almak için bugün ne okuyorsun kullanın. Lazerler tipleri, cilt ve saç tipleri ve hatta devlet düzenlemeleri tartışın.
Lazer Epilasyon Danışmaları

Savvy tüketici, kişisel danışmanlık karşılamak. Kişisel danışmanlık, anlayışlı tüketici karşılar. İki hızlı arkadaş olacak!
Istişare teknisyenin deneyim ve eğitim ile ilgili tüm akıllı sorular sormak ve klinik bir bütün olarak değerlendirmek için bir şans. Tabii ki, bu da potansiyel lazer tedavileri tartışılması ve muhtemelen planlama zamanı. Bu teknisyen analiz eder, cilt ve saç tipi için en iyi tedavi programı belirlemek için. Çoğu lazer epilasyon istişareler ücretsizdir. Bu tam olarak yararlanın. Birden fazla katılın. Pek çok soru sorun ve eğer ihtiyacınız varsa not almak.
  1. Ne tür lazer kullanıyorsunuz? Benim cilt tipi için doğru mudur? Eğer benim için benzer bir cilt tipi ile tedavi edilen diğer pek çok hasta var mı? Peki benim saç rengi?

  1. Ne kadar zamandır lazer epilasyon tedavisi gerçekleştirmektedir? Eğitim ve deneyim hakkında bana söyleyebilir misiniz?

  1. Gerçekleştirdiğiniz birçok tedaviler ne biliyor musunuz?

  1. Ben ondan yararlanabilir hissettim, önceki hastaların biri bana kendi tecrübeleri hakkında konuşmak için çağrı olması mümkün olurdu?

  1. Bronzlaşan cilt, lazer epilasyon hayır-hayır olduğunu duydum. Biraz daha iyi bana açıklayabilir misin? Benim tedavi öncesi ve sonrasında, güneşten korunmak için ne kadar ihtiyacım var?

  1. Kökleri tarafından tedavi öncesi herhangi bir kıllar "koparmak" için yasaklanmıştır. Tedavi öncesi traş ile ilgili kurallar nelerdir? Ben hemen önce tıraş mıdır? Yakın bir tıraş olmalı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder